Całkowita liczba wyświetleń strony

czwartek, 22 listopada 2012

Zimowe przepisy :3

Ojej, przepraszam że znowu długo nie pisałam, ale na prawdę mam ostatnio dużo do zrobienia, a jestem niestety spóźnialska więc wszystko muszę zaczynać wcześniej żeby się wyrobić. ;P     W każdym razie, w ramach rekompensaty mam dla was całe mnóstwo przepisów idealnych na obecną aurę, oraz na zbliżające się święta :D Pokażę wam między innymi jak zrobić domową, gorącą czekoladę ( a nie z proszku, fuuj ;P)

oraz jeżeli tylko dam radę, to o wiele więcej pysznych rzeczy. Niestety, nie mam chwilowo aparatu i nie mogę robić zdjęć deserom więc jak tylko zrobię to, zamieszczę.
Warto czytać bloga, zwłaszcza teraz, gdy idzie zima, bo właśnie wtedy zawsze się rozkręcam!
pozdrawiam 
                                                                                                                             Deseromania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz